tirsdag den 15. maj 2018

Spørgsmål til elever

Spm. 1: I hvor høj grad er lærerne gode til at anvise hvordan du kan forbedre dig fagligt?
Det kunne godt blive lidt bedre, men vi er jo også mange elever i én klasse. Til emneopgaverne er det dog fint - der får man afvide hvad man skal gøre bedre


Spm. 2: Har du fået hjælp fra læreren til at udvikle dig fagligt i matematik?
Eftersom jeg har været barsel og kommet pludseligt ind i undervisningen i slut februar, har der ikke været så stor fokus på dette - heller ikke fra min egen side.


Spm. 3: Har bloggen hjulpet dig til at reflektere over din læring og din fortsatte udvikling?
Jep og specielt dengang vi havde om ens mindset om man godt KAN lære matematik eller om man enten er god eller dårlig. Det synes jeg var spændende at reflektere lidt over.


Spm. 4: I hvor høj grad har logbogen hjulpet dig til at repetere hovedtankerne fra modulet?
Logbogen? Bloggen har været god - men logbogen? Det er jeg i tvivl om hvad er


Spm. 5: Ville du ønske at vi havde brugt bloggen fra starten af skoleåret/uddannelsen?
Ja, det ville jeg ønske, det har været super godt synes jeg!


Spm. 6: I forhold til at vi har skrevet i bloggen i hvert modul, ville du mene at det burde ske sjældnere? Uddyb evt. hvor ofte.
Jeg synes det er helt fint at vi har skrevet på bloggen hver gang, jeg synes det er et fint tiltag og de gange vi har skulle skrive på bloggen har det været super relevant.


Spm. 7: Hvor vigtigt er det, at læreren ikke blot læser, men også kommenterer på dine indlæg?
- Det er rart når læreren kommenterer på indlæggene, så man er klar over at han faktisk har læst det

Ingen kommentarer:

Send en kommentar