tirsdag den 8. maj 2018

Mundtlig eksamens træning, Spørgsmål 1 - Regina

Hvor mange af lærerens spørgsmål ville jeg have kunnet besvare
Hvis man har haft tid til at læse op på opgaven så en del af dem, dog sidder spørgsmålene ikke lige på rygraden desværre!

I hvor høj grad hjalp lærer-elev samtalen mig med at forstå mit eget niveau
Jeg synes det hjalp til at se hvordan en nogenlunde eksamens situation ville hænde og hvilke spørgsmål man kan komme ud for og hvad man skal være opmærksom på. Dermed fik jeg en forståelse også for mit eget niveau.

I hvor høj grad hjalp peer feedback samtalen mig til at forstå mit eget niveau
- Dette nåede vi desværre ikke.

Hvis jeg skulle give mig selv en karakter baseret på hvad jeg ville have kunnet, hvilken karakter skulle det så være
Hvis jeg virkelig havde gjort mig umage og læst op så vil jeg selv mene jeg godt kunne nå et 4.

1 kommentar: