tirsdag den 15. maj 2018

Evaluerings ark - Merle fremlæggelse


  • Hvor mange af lærerens spørgsmål ville jeg have kunnet/kunne jeg besvare? (Angiv procentdel)
    Jeg er ret sikker på jeg ville have kunnet svare på en del af spørgsmålene, måske 50-60%
  • Hvilke spørgsmål ville jeg selv have kunnet/kunne jeg besvare?
    Det med krumningen var jeg ikke i tvivl om (konvekst og konkav), dog er jeg i tvivl om jeg ville vide hvordan man skulle udregne det
    Da du nævnte det hed en vendetangent tænkte jeg - ja selvfølgelig
  • Hvilke spørgsmål ville jeg have haft/havde jeg svært ved at besvare?
    Hvordan man skal udregne krumningen
    (Jeg kan ikke lige huske hvert eneste spørgsmål
  • I hvor høj grad hjalp lærer-elev-samtalen mig til at forstå mit eget niveau?
    Det hjalp rigtig meget, jeg synes det var utroligt lærerigt også fordi eleven havde styr på det og var vældig god til at forklare hvad hun gjorde. Så det var faktisk utroligt lærerigt.
  • I hvor høj grad hjalp peer feedback-samtalen mig til at forstå mit eget niveau?
    Det var mere bare en bedømmelse af hendes fremlæggelse, så peer feedback samtalen havde ikke nogen indflydelse synes jeg
  • Hvor sikker er jeg på hvor jeg skal fokusere min indsats i den nærmeste fremtid?
    Jeg er ret sikker på hvor jeg skal fokusere min indsats henne
  • Hvad skal jeg koncentrere min indsats omkring og hvordan kan jeg gøre det
    Jeg skal læse op på hvordan man udregner de forskellige ting, fordi jeg kan måske godt huske hvad de hedder og hvad man kan aflæse og se ud fra dem, men er i tvivl om hvordan de udregnes, da jeg ikke kan huske formlerne i hovedet
  • Hvis jeg skulle give mig selv en karakter baseret på hvad jeg ville have kunnet/hvad jeg kunne i denne samtale, hvilken karakter skulle det så være?
    4-7
  • Hvorfor synes jeg at det er denne karakter jeg skal have
    Hvis man må have noter med til eksamen som man kan kigge lidt på engang imellem, tror jeg godt at jeg ville kunne komme op på denne karakter 4-7. 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar