tirsdag den 17. april 2018

Eksamenstræning

Hvordan gik din eksamenstræning?
Jeg havde en utroligt god fornemmelse selv af eksamenstræningen, men kan se på karakteren (00) at det tydeligvis er gået virkelig virkelig dårligt. Jeg er faktisk meget overrasket over at det er gået SÅ dårligt. Prøven uden hjælpemidler der lavede jeg opgave 2, 3 og 4 korrekt. 1 og 5 forkert. Prøven med hjælpemidler der lavede jeg også nogle ting korrekt og benyttede mig af korrekte formler dog med lidt forkerte resultater. Jeg havde desværre overset at man skulle benytte et excel ark så jeg benyttede kun 3 observationer, og det giver jo derfor mening at mit resultat er fuldstændig forkert i en af opgaverne.

Hvilke emner har jeg mest brug for at få repeteret:
Tydeligvis de fleste emner, ifølge min karakter
Differentialregning, finansiel regning, funktioner osv.

1 kommentar:

  1. Jeg regner med at vi i hvert fald når at repetere differentialregning og finansiel regning. De andre emner opfordres du til at læse op på egen hånd. Jeg har lagt en del Powerpoints i vores Moodle-rum. Husk også at du altid er velkommen til at skrive til mig!

    SvarSlet